|
Գլխավոր էջ » Նյութերի արխիվ
ԱՎԵԼԱՑՆԵԼ ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆ
Հին Հունաստանը (հունարեն՝ Αρχαία Ελλάδα) անտիկ դարաշրջանի ամենանշանավոր պետությունն է, որն ընդգրկում
է Էգեյան ծովն իր կղզիներով` իր մեջ ներառելով թերակղզու հարավային մասը և
Փոքր Ասիայի արևմտյան ափը։ Երեք գլխավոր մասերի է բաժանված երկիրը՝
հյուսիսային, միջին, որոնք կոչվել են Հելլադա, և հարավային մասը , որ
կոչվել է նաև Պելոպոնես: Այս
մասերն էլ իրենց հերթին ունեցել են նաև իրենց ստորաբաժանումները:
Հյուսիսային Հունաստանը բաժանվել է երկու մասի, որոնցից մեկը կոչվել է
Թեսալիա, մյուսը՝ Էպեյրոս։ Միջին Հունաստանը
բաժանված էր մի շարք շրջանների, որոնց մեջ հայտնի են եղել Ատտիկան և
Բեովտիան, իսկ Հարավային Հունաստանը՝ մի քանի մասերից, որոնց մեջ նշանավոր
են եղել Արգոլիսը, Լակոնիան` Սպարտա մայրաքաղաքով, Արկադիան և այլն:
Հունաստանը
դեռ հնուց `հին քարի դարից էլ եղել է բնակեցված: Բնակչությունը
հիմնականում զբաղվել է նստակյաց կյանք վարելով, հիմնականում զբաղվել են
նաև հողագործությամբ և անասնապահությամբ: Բրոնզե գործիքների և նոր ի
հայտ եկած տարբեր նյութերի օգտագործումը նպաստել է արտադրողական ուժի
զարգացմանը: Զարգացել են գյուղատնտեսությունը, արհեստները, մշակույթը,
շինարարությունը: Երկաթե դարը մեծ ազդեցություն է ունեցել տնտեսության,
արհեստների , ինչպես նաև մարդու մտավոր զարգացվածության վրա: Հունաստանը հայտնի է նաև ստրկատիրական իր մեծ շահագործմամբ: Հունաստանը
մինչ այսօր իր դիրքերը չի զիջում ճարտարագիտական կառույցների իր
շնորհով : Տարբեր ազգերի համար մինչ այսօր Հունաստանի ճարտարապետությունը
համարվում է յուրօրինակ, գեղեցկության , ներդաշնակության, բարձր ճաշակի և
հետաքրքիր համադրումների չափանիշ: Հունական արվեստը հիանալի է զարգացել և
նպաստել է նաև մարդկության զարգացմանը, այն մարդկության մեջ առաջ է
բերել խորը գծեր` նպաստելով գեղեցիկի և ներդաշնակի գնահատմանը: Հունական արվեստը սկզբնավորվել է Միկենյան մշակույթի ընդերքում։ Այս
արվեստների ժառանգական կապը նկատելի է նկարազարդ խեցեգործության և
ճարտարապետության մեջ։ Հին հունական արվեստը ժամանակագրական առումով
ստորաբաժանվում է հոմերոսյան, արխաիկայի, դասական և հելլենիզմի։ Նշեմ
նաև , որ ազգային զգեստի առումով Հունաստանը համարվում է ամենանրբագեղ և
ամենագեղեցիկ երկրներից մեկը: Զգեստները իրենց մեջ պարունակում են նուրբ
դեկորներ , որոնք ապացուցում են վերջինիս բարձր ճաշակի մասին:
|
ԱՎԵԼԱՑՆԵԼ ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆ
Մի՞թե
դժվար է մխրճվել մարդու հոգու մեջ ու հասկանալ նրան , այլ ոչ թե մի թույլ
սխալ արտասանված խոսքից
բարկանալ ու չհասկանալ , արդյոք ինչ կար դիմացինի մտքին : Դժվա՞ր է , թե քո
շահերը
երբեք էլ չեն փորձում խոսել դիմացինի շահերից, մի՞թե դժվար է բարի լինել,
միշտ ասել
գեղեցիկ խոսքեր , նույնիսկ դրա իմաստը երբեք համտես չեղածներին, մի՞թե
դժվար է կանգնել
վատի դեմն ու փակել ճանապարհը, մի՞թե դժվար է ,թե՞ ամեն բան քեզ այսպես էլ է
դուր գալիս,
թե՞ դժվար չէ ,ուրեմն տեղումդ մի մնա: Դու միգուցեև ցանկանաս այս բոլոր
<<Միթե
դժվար-ներն >> էլ շրջանցել ` չմտածելով , որ քեզանից հետո քո կրողն է
կրելու
ու քո սխալները հարթելու:Մի՞թե դժվար է պատժել սխալին ու մի մեծ ոճիր
գործածին, մի՞թե
դժվար է ներողություն խնդրել ու չամաչել կամ չփոշմանել, իսկ մի՞թե դժվար է
չներելը,
դժվար չէ, այս կյաքում անլուծելի ու անհասկանալի հարցեր ու բացեր չկան ,
ուղղակի մենք`
անցանկացողներս , երբեք էլ չենք փորձում ամեն բանի համար պայքար տեսնել ու
պատասխան
պահանջել: Մի՞թե դժվար է չկռվել ու խաղաղ ապրել , ես հիմա վստահ եմ ոչ ոքին
էլ դուր
չի գալիս լինել միշտ անհամերաշխ դրության մեջ, առավելևս կռիվների , ամեն
տեղ համընդհանուր
խոսքի առարկա դառնալու նշույլ , ընդամենը ցանկություն , ցանկություն է
անհրաժեշտ այս
ամենը ոչ թե ծածկելու , այլ վերացնելու անսպառ
աշխարհիս երեսից: Մի՞թե դժվար է խոսել , բայց
կամաց, հասկացնել, բայց ոչ ապտակների ու ծեծի միջոցով, մի՞թե դժվար է
անհույսներին
հույսով զինել , մի՞թե դժվար է սիրել ու չլինել դավաճան, մի՞թե , մի՞թե
դժվար է….Մի՞թե
դժվար է սովորել ու սովորել միայն ճիշտը,
մի՞թե դժվար է սպասել ,իսկ մի՞թե դժվար է չուշանալ , որ սպասողն ամեն անգամ
հարկադրաբար ժամանակի կորստին զոհ չդառնա, իսկ մի՞թե դժվար է
չաղմկել, իսկ մի՞թե դժվար է չասել ժխտում արտահայտղ խոսքեր, մի՞թե դժվար է
ունենալ
սեփականը,
որ ուրիշների հույսից կամ շվաքից կախյալ չլինես, մի՞թե դժվար է հավատալ
հրաշքների , մի՞թե դժվար է անել այն ինչը
միայն ոչ թե քեզ համար լավ կլինի, այլ բոլորի համար: Միթե դժվար է մանուկ
մնալ, բայց
հոգով , մաքուր մնալ ` ամեն ինչով, ,մի՞թե դժվար է օգնության կարիք
ունեցողին ասել
այս խոսքերը <<Ես ունեմ>> կամ <<Ես կտամ>>կամ
<<Ես կարող եմ>>:Իսկ մի՞թե դժվար է մնալ երախտապարտ ` ասելով
միայն `<<Շնորհակալ
եմ>>: Մի՞թե դժվար է մարդուն չչափել սոցիալական սանդղակով, այլ
բոլորին տեսնել
հավասար:Եթե դժվար է , ապա զու՞ր էր իմ գրած այս ամեն բանը, իսկ ես վստահ
եմ , որ դժվար
չէ և դժվար չէ ոչինչ այս կյանքում, ուղղակի այն սև տեսնողները միշտ էլ
բարդացնել գիտեն, իսկ վառ գույներով տեսնողները`
շլացնել :
|
ԱՎԵԼԱՑՆԵԼ ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆ
12-րդ դասարան էինք ես և
ընկերուհիս ու պատրաստվում էինք
քննություններին
Եվ պիտի կրկնեինք 11-րդ դասարանի հայոց պատմություն առարկան:
Մենք միասին էինք պատրաստվում քննություններին ու ամեն օր դասերից հետո
Գնում էինք մեր տուն ու սկսում պարապմունքը:Ընկերուհիս և եղբայրս շատ էին կռվում
ՈՒ եղբայրս այնպես էր անում,որ չկրկնեինք ու սկսում էր ֆուտբոլից խոսել ու կռվում էինք:
Երբ վերցրեցինք իր պատմության գիրքը նա պատճառ բռնեց թե ինքնե սովորելու
Հաջորդ օրը մենք լավ չէինք կրկնել ու ես գնացի մեր պատմության ուսուցչուհու մոտ,
-Բարև ձեզ այսօր եղբորս դաս կհարցնեք?
-Ինչի համար?
-Երեկ չթողեց որ մենք սովորենք ասեց ,որ դաս պիտի սովորի
-Լավ կհարցնեմ ու հետո էլ գիրքը ձեզ կտամ;ՈՒ այդպես դաս էր հարցրել եղբորը:
Երբ տուն եկանք ծիծաղում էինք եղբորս ասելով,
-Մյուս անգամ լավ սովորիր, որ քեզ դաս հարցնի:
ՈՒ սա ասելուց հետո եղբայրս ընկել էր իմ և ընկերուհուս հետևից
Մենք տուն մտանք ու դուռը փակեցինք մեր հետևից մինչև մերոնք եկան:
ՈՒ այդպես հետաքրքիր էր անցնում մեր պարապմունքները
Մի օր մեր տանը իսկ մյուս օրը ընկերուհուս տանը
ՈՒ ԱՅԴՊԵՍ ՄԻՆՉև ՔՆՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԱՎԱՐՏԸ:
|
|
Օրացույց
« Մայիս 2024 » | Երկ | Երք | Չոր | Հնգ | Ուրբ | Շաբ | Կիր | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Վիճակագրություն
Ընդամենը ակտիվ. 1 Հյուրեր. 1 Անդամներ. 0
|